KATA-KATA MANIS TETAMU, SIALAKAN!@

Tuesday, August 23, 2011

BERITA YANG TIADA DALAM TV1 ATAU UTUSAN!

Armalah terima sumbangan kerajaan negeri
Muhammad Yusri Amin   
KOTA BHARU, 20 Ogos: Sejumlah RM30,000 telah disumbangkan kepada golongan armalah (ibu tunggal) membabitkan 300 penerima dalam tiga kawasan Parlimen iaitu Parlimen Kota Bharu, Parlimen Pengkalan Chepa dan Parlimen Kubang Kerian.

Penyampaian sumbangan kepada armalah itu merupakan siri dalam Program Ihya’ Ramadhan 1432 Hijriah yang berlangsung di Qariah Ramadhan, Dataran Stadium Sultan Mohd Ke-IV di sini, kelmarin.
Sumbangan yang serupa disampaikan kepada 300 orang golongan miskin (11 Ogos 2011) dan kepada golongan anak yatim (19 Ogos 2011) dari kawasan yang sama.

Turut hadir pada majlis sumbangan itu yang berlangsung petang tadi ialah Pengerusi Jawatankuasa Kerajaan Tempatan, Pelancongan dan Kebudayaan negeri Datuk, Takiyuddin Hassan.
Hadir sama pada program tajaan Perbadanan Menteri Besar Kelantan (PMBK) itu ialah Pengerusi dan Ahli-Ahli Jawatankuasa Persatuan Isteri-Isteri Wakil Rakyat dan Pegawai Kanan Kerajaan Kelantan (Purnama).
Sumbangan-sumbangan disampaikan isteri Menteri Besar, Datin Tuan Sabariah Tuan Ishak dan isteri Timbalan Menteri Besar, Datin Zubaidah Abdul Hamid.

No comments:

Post a Comment