KATA-KATA MANIS TETAMU, SIALAKAN!@

Sunday, September 11, 2011

KISAH PM SAAT -SAAT AKHIR PERKHIDMATAN...



LAGI - HARI HARI AKHIR SAEKOR NAJIB





HARI HARI AKHIR







MADEY: SAYA TIADA KAITAN DENGAN PENAWAR DIDAKWA DESAK NAJIB UNDUR - minsider

Mahathir Mohamad menegaskan beliau tidak terlibat dalam Persatuan Bekas-bekas Wakil Rakyat Umno (Penawar) yang awal bulan lalu didakwa menggerakkan usaha memaksa Datuk Seri Najib Razak agar berundur.

Penawar yang diketuai oleh bekas Ahli Parlimen Shah Alam dan bekas setiausaha politik Mahathir, Abdul Aziz Shamsuddin telah pun menafikan dakwaan sedemikian sebulan lalu.

Sehubungan itu, Mahathir menegaskan beliau tidak tahu adanya gerakaan seumpama itu dan sekiranya ada beliau sama sekali tidak terlibat.

“Saya tak ada di belakang tu. Orang sebut nama saya selalu. Apa juga yang berlaku semua kata saya duduk di belakang. Saya duduk di belakang semua orang mesti ada 1,000 Dr. Mahathir, baru boleh duduk di belakang 1,000 orang. Penawar, Penawar lah. Dia nak buat apa, dia buatlah,” kata beliau dalam temu bual bersama saluran Astro Awani yang disiarkan hari ini.


KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

woit...INGAT TAK CARA MEMBACA BERITA DI MALAYSIA INI?.... kah kah kah..

kah kah kah..CUBA INGATKAN KENBALI.... kah kah kah..

nota:
adakah ini stau kesedihan
adakah ini satu kepiluan
adakah ini satu kegembiraan


NOTA:
telah keluar cerita bahawa najib telah memberi amaran pada suaminya:
kalau hang tak ubah perangai – aku buat pilihanraya tahun ini
suami najib ketar:
jangan buat tahun ini
kalau buat tahun ini akub tak jadi flom lagi
kah kah kah

No comments:

Post a Comment